3 tendències del mercat promocional que hauria de seguir

De quina manera s’obtenen els millors resultats d’una campanya promocional?
Aquesta és la pregunta que es fan tots els publicistes i creatius. Per on començar i què és el que estàs buscant?
Hem seleccionat 3 tendències essencials a l’hora de comprar un regal o article promocional.

Seguir les tendències de manera apropiada.
El meu primer consell: No s’ha de ignorar una moda o tendència pel que fa a triar un regal promocional. Què també és vàlid per a les marques convencionals. comprar cada any la mateixa Ploma Waterman gravada podria eventualment jugar a la teva contra. Primer, perquè cada vegada menys gent escriu amb una ploma, i també que no deixa lloc a l’originalitat i sorpresa.
Com comprador, és important que tinguis en compte les tendències estacionals i de moda. No ignores aquest element, els compradors de regals publicitaris no són creadors de tendències sinó seguidors. Simplement compren productes que ofereixen els importadors stockistas, que no solen ser molt originals. Només cal veure els catàlegs que ofereixen: sempre ofereixen el mateix any rere any i el mateix que tots els competidors.

Hi ha tres tendències rellevants
VERD: Els productes ecològics fets amb materials biològics i biodegradables tenen moltíssim èxit.
La gent s’està fent més conscient de la seva responsabilitat amb el medi ambient i espera que la teva empresa  també es responsabilitzi. Els petits productes barats i contaminants no sobreviuran a aquesta expectativa. Crec que és hora d’eliminar aquests productes de la teva gamma.

ELS COLORS: són també molt importants: ho sabem els colors tenen un impacte en la ment de les persones, i es fan servir cada vegada més amb fins de màrqueting. El violeta, rosa, groc i blau són molt populars.
En el mercat dels regals i articles publicitaris, és molt important poder personalitzar els productes amb els colors de la marca o empresa. Els anomenen els productes PMS (productes personalitzats sobre demanat que porten el color PANTONE exacte del color del logo) són disponibles ara per quantitats abordables i preus molt competitius. Per què comprar un producte estàndard quan pots fabricar un productes amb els colors de la teva marca ?

FUNCIONAL: petits gadgets sense funció i aprecien menys. Un producte promocional ha de tenir una utilitat apreciada pel qual la fa servir. Per exemple, el teu client no vol una samarreta amb logo, sinó que preferiria una samarreta reflectant convenient per al trànsit o per córrer de nit …)
En resum, un regal promocional útil personalitzat a l’estil de la teva empresa amb colors vius, i respectuós del medi ambient podria ser just el que tu client desitja